1. W czym mogę Ci pomóc?
Zajmuję się prawnym wsparciem przedsiębiorców, w szczególności z branży IT.
Świadczę też usługi jako inspektor ochrony danych.
2. Jakie są moje specjalizacje?
W tych dziedzinach najczęściej wspieram moich Klientów:
- ochrona danych osobowych (w tym audyty, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji, szkolenia, pełnienie funkcji IOD i zapewnianie bieżącego wsparcia w zakresie przepisów RODO i pozostałych związanych z ochroną danych),
- tworzenie, weryfikowanie i negocjowanie umów (tworzę wzory umów do stosowania w działalności Klienta lub sprawdzam/poprawiam te, które otrzyma od swojego kontrahenta w celu zabezpieczenia interesu Klienta, spełnienia wymogów prawa i zminimalizowania ryzyka późniejszych sporów),
- tworzenie lub sprawdzanie regulaminów, polityk i innych dokumentów związanych z działalnością w Internecie (działalność online wiąże się z prawnymi obowiązkami - zwracam na nie uwagę i pomagam w ich spełnieniu),
- dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami (w tym windykacja pozasądowa oraz prowadzenie spraw sądowych),
- prowadzenie spraw odszkodowawczych (dzięki doświadczeniu zdobytemu w spółce brokerskiej zajmuję się wspieraniem w likwidacji szkód, w tym na etapie pozasądowym i w sądzie),
- pomoc w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa (zakładanie spółek, tworzenie dokumentacji, opinii prawnych i udzielanie bieżącego poradnictwa prawnego).
3. Jak będzie wyglądała nasza współpraca?
- Kontaktujemy się w pełni zdalnie - za pomocą maili lub Twojego [bezpiecznego ;)] komunikatora - ale możemy też spotkać się osobiście.
- Dotrzymujemy ustalonych terminów. Jeśli potwierdzam, że prześlę opinię lub informację w ciągu 3 dni, to się tego trzymam.
- Język prawniczy zostawiamy na potrzeby pism. Na co dzień musimy się rozumieć.
- Potrzebujesz konkretnej odpowiedzi? To dobrze - my też chcemy takich udzielać. Jeśli proponowane rozwiązania wiążą się z ryzykiem, to o nim uprzedzamy i staramy się znaleźć odpowiednie zabezpieczenia. Jesteśmy od udzielania prawnego wsparcia, a nie blokowania Twojego biznesu.
- Dbamy o nasze dobre relacje - uważam, że z "lubianym" prawnikiem pracuje się lepiej.
- Rozliczamy się uczciwie - zawsze z góry uprzedzam o kosztach. Naszym Klientom oferujemy pojedyncze usługi (w razie potrzeby) lub pakiety bieżącego wsparcia (np. kilka godzin w miesiącu).
4. Czy znajdziesz mnie w Internecie?
Tak, jeśli tylko czas na to pozwala, działam na TikToku (@prawniczkaewa) oraz na YouTube (@bytelaw).